Ya doktor bana da verdi 1 hafta kullanacağım fitil şeklinde daha önce hiç fitil kullanmadım 1-2 gündür kullanıyorum ama becerebiliyor muyum bilmiyorum😁 giriş kısmına fitili bırakıyorum çok ileri ittiremiyorum bi süre yatıyorum geri çıkmıyor sadece 2-3 saat sonra jelatini kalıyor plastik gibi akıntım falan da olmuyor sizce doğru kullanıyor muyumdur ya ben geri çıkmıyorsa eriyip gidiyordur diye düşünüyorum 😁