Adnaneymen Merhaba kızlar 17 haftalık hamileyim bebeğim hiç hareket etmiyor hissetmiyorum sizce normalmi?? Birde kasigimin tam altı vajinanın üst kemik sağ tarafı şişmiş sizce neden olabilir çok ağrıyor bi yanıt lütfen???
Babyy1S Adnaneymen bnde 17 olucam cok nadir hissediyrm bazen hiç hissetmiyrm acaba bir sorun mu var diye kafamdan geçiyor 20.haftaya kadar yolu var ben kilomdan dolayı erken hissettim galiba bilemiyrm kasıklarda şişlik olabilir ama ağrı neden oluyor bilmiyrm endişe etme ağrın çoksa bi doktora git derim
Gelecektenbirgun Ben 19 haftalıkken hissettim 2 gebeliğim olmasına rağmen korkma bazıları 23 24 haftalikken hissediyormus kalbini ferah tut elini göbeğine ve sis yerine köy bildiğin duaları oku
ZeynepAda33 Arkadaşlar ilk gebeliklerde 24 haftaya kadar normal olabiliyor içinizi ferah tutun.Ama o haftayı da geçerse tabi ki doktorunuza danışmanızda fayda var.