Momyy91 ben fransada yaşıyorum burda turkiyedeki gibi değil suyum yada kanama yok o yüzden hastaneye gitmek istemiyorum hem erken daha bebeğim çok oynuyi mu kasılmam mi var bilmiyorum patliyacak gibi karnım
çatı ağrım dan yürüyemiyorum sürekli tuvalete gidiyorum