Derya1233 Haftamdayım ilk 3 ay folik asit kullandım 19. Haftadan sonra decavit ve gyno ferro kullanmaya başladım. Birde mide bulantısı için prilam dr kullandım. Siz hangi ilaçları kullandınız kızlar ?
Beyza26 Derya1233 ilk 3 ay folik asit devamında vitamin takviyeyi devam ettim magnezyum ve Demir hapı kullanıyorum hala
Beyza26 Derya1233 evet 2.gebeliğim 20 ay var aralarında ilki de 41 de doğdu sanırım Buda abiisine çekmiş 😊
Derya1233 Beyza26 Maşallah canım ya rabbim benimde dahil bütün hamişlerin bebeğini kucağına almayı nasip etsin 🤲😇
Derya1233 Erkek bebekler geç geliyor derler ondan sordum erkek mi diye :) benimde paşam olacak Allahın izniyle :)