Sumeyyea Merhaba arkadaşlar 8+4 haftalık gebeyim. Bugün kahverengi bi akıntım oldu normal mi acaba? Perşembe günü doktora gittiğimde doktor bebeğin kalp atışını duyamadık demişti kesede henüz 6 haftalıkmış haftaya kontrolüm var. Normal mi sizce ?
DerinAy Sumeyyea bebeğim kalp atışını duyamamış olabilirsiniz ama görürsünüz mutlaka, göründü mü ultrasonda? Önemli olan duymak değil görmek.
ulkupatlak_ Sumeyyea doktorunun numarası varsa yazmalısın yoksa gitmelisin canım. Normal olarak saymıyorlar. 7. Haftamda banada olmuştu yazmıştım hemen yanına çağırdı.
DerinAy Sumeyyea doktoruna sor elbette ama kan taze olmadığı sürece çok ciddiye almıyorlar. Benim de kahverengi kanamalarım oldu. Her defasında taze kan değilse sorun değil dedi.