Duyguyu Gebelikten önce içinde folik asitte bulunan bir multivitamin içmiştim ben 2 ay Vinalac isimli. Hamile kaldıktan sonra Folidays diye bir folik asite geçirdi doktorum yine içinde iyot, B6 B12 ve D3 de var. İlk kan sonuçlarım çok iyi geldi. Doktorum yeni hamile olan bir kadına göre çok iyi değerlerin dedi. Öncesinde kullanılan takviyelerin çok önemi var yani. Enfeksiyon varken hamile kalan insanlar da var ama zorlaştırıyor tabi enfeksiyon hamile kalmayı. Ve hamileyken mutlaka tedavisinin olunması gerekiyor.