Matmazelll Dzeyy ben ebebekten desitin aldım mavi olanını çok memnun kaldım olunca hemen sürüyorum geçiriyor
Zcarkit Oksizinc kullandım ilk kızımda. Az kızarıklık görsem sürüyordum hemen geciriyordu. Yine bunu kullanacagım