Eymen-s Bugün 36 oluyorum ama bebek hem dönmedi hem de sağ tarafta toplanıp duruyor kafası çıkıyor sürekli bugün çok yürüdüm ondan mı dedim ama iki gündür baya sağımda duruyor neden olur 😭 sanki üste baskı yapıyor nefes alınmıyor
Seymaa_ Eymen-s benim bayadır öyle işte canım hep sağ tarafımda hep kafa göğsümün altında bilmiyorum ki dönermi
perihankrkya Eymen-s 35+3um ama doktoruma göre 36 haftanın içindeyim benim oğlan da aynı sürekli bi yere toplanıyor ve dönüp duruyor erken gelecek galiba diyplar
Aygul01 Eymen-s pozisyonu oyle cunku saf taraftaysa. Benimkide oyle baştan beri genelikte hep sağda oldu orda toplanıyor bazen kasılıyor. Sağda kafasını solda poposunu hissediyorum. Benimkide ters pozisyon donmesini bekliyoruz ☺️
1989-- Eymen-s ayak tekmelerini nerde hissediyorsunuz yada hickiriklari benim bebek döndü 28. Haftada hickirik hep kasiklarimda tekmelerde sag ustte hissediliyor
Aygul01 Eymen-s iste o bebisten kaynaklanıyor. Bana doktor o yüzden lansor verdi bana çok iyi geldi. Mide yanmasından cok cektim ben 😟
perihankrkya Eymen-s ah bende anlamadım ki ilk gebeliğim benim doktora da 6 temmuzda gidicem o gün bakalım belli olacak 😊
Eymen-s Aygul01 bana da miğde hapı verdi ama lansor ddğil bide su içemiyorum diye ama kullanmadım su içmeye başladım diye 😂
1989-- Eymen-s elinizi koyunca hickirik asagida ise kafa asagidadir yani sol kasikda hissediyorum ben
Eymen-s 1989-- yan yatınca bende öyle hissediyorum ama kafa yukarıdan çıkıyor belli oluyor Salı gidicem bakalım ne olcak merak ediyorum 🤔