Tulay88 Arkadaşlar merhaba dün spinal anestezi ile doğum yaptım sütüm hala gelmedi bebeğim memeyide tutmuyor aynı durumda olan varmi ne yapmam gerekir ne önerirsiniz
musti28 Tulay88 benimde gelmemişti sütüm annem bulgur çorbası yaptı akşamına geldi sütüm canım dene hemen 😘
BirVeraAnnesi35 Tulay88 benm 3.günü gelmişti hem emzirmeye çalıştım bir yandanda sağma makinasıyla sağdım ki çabuk gelsin diye. Tabi annemler kuru incir üzüm kayısı galan kaynatıp içirdiler hep
Tulay88 musti28 çok teşekkür ederim sabah hastaneden çıkacağız ebe gider gitmez kayinvalideme yaptırırım
Vnsgb Tulay88 12 gün oldu doğum yapalı spinal sezeryan ile 5. Günde geldi bu zamanda sürekli önce memeye tuttum sonra mama verdim bide bol bol pompa ile sağdım sıcak duş aldım
ttuceee Tulay88 hipp stil tea humana tarzı çaylar var onlardan ic ılık duşta masaj yap duş yapamazsan ilik havlu koy sağma makinen varsa sık sık.sag geliy.diye düşünme o sut kanallarını.harekete geçirecek bebeğini kesinlikle ac bırakma.ki sararmasın