Babyy1S tugceyilmazaa madikal park derya kaptı ya gidiyorum onceden sevgiye gidiyordum ordan kesinlikle memnun kalmadım her 2 doktordan medikala gecis yaptım doktor işinde çok iyi ve çok tatlı biri tavsiye ederim 😊
GizemAkbulut Canımm ben doğum hastanesibe gidiyorum. Doktorum Burcu Timur. Çokta memnunum doktorumdan
tugceyilmazaa GizemAkbulut GizemAkbulut bende sevgi hastanesine gidiyorum Halil Alagöz doktorum, memnun oldum ☺️
tugceyilmazaa Kubrakoc52 evet duymuştum o doktoru ama medikal bana biraz pahalı gelmişti o yüzden vazgeçmiştim oradan 🙈
neso_ Kubrakoc52 normalde sezaryende 2500 dediler ama eşim polis olduğu için indirimden dolayı 2000e düşüyor bizimki epidurali bi gece kalması falan her şeyi içinde
iremgbs52 Bende doğum hastahanesine gidiyorum Seda keskin doktorum çok memnunum çok ilgili ve iyi bi doktor tavsıye ederim 👍