Merhaba arkadaşlar etrafımda doğum yapan çoğu kişi folik asit kullanmadı gerekli vitaminleri bizzat gıdalardan aldılar ve boşuna kullanma bi araştır falan dediler . Folik asiti doktorlar bu kadar önerirken neden çoğu kişi kesinlikle kulanma diyor anlamadım