Sermec27 çok uzuldum gercekten Rabbim size sabir versin umidinizi kaybetmeyin bende çok zorluk çektim 4 yillik evliyim 2 yil once 29 haftalik ikiz ogullarimi kaybettim + ucuzlerdi 3.su 9 haftalik kalbi durdu.Icimdeki bosluk hala daba sonmuyor.1 yil boyunca her turlu tedavi gordum tup bebek de dahil fakat olmadi.Birde kendiliginden olmaz dendi bir kac doktor soyledi bunu.Bu ocak ayinda biraktim tedaviyi 2 ay once kimyasal gebelik simdi tekrar gebeyim kendiliginden olduguna da cok mutluyum daha cok yeni insAllah bebegim benimle kalir.Sizinde bebeginiz benim cennet kuslarimla arkadaslik yapiyorlardir cok mutlulardir annesi.Allahim tekrardan nasip etsin insAllah.Cogu bebek isteyen anneler bu annenin yazdigi cogu seyi de beraberinde yasiyor.Bende cok zorluklar cektim kabus gibiydi hersey.Hissettigimiz acilarimiz bile ortak oluyor.Rabbim herseyin sabrini veriyor.Hepimiz guclu anneyiz.Rabbim evlatlarimizla cennette bulusmayi nasip etsin.