Benim de 2. Sezeryanım olacak 11inde, tüpleri bağlatmayı düşünüyorum.sürpriz bebişimiz bizim, plansız😁
Doktorumla son bir kere daha görüşücem çeşitlerini, artılarını, eksilerini vs.. 2den 3ten fazlasi çocuğa hem maddi hem manevi açıdan yetemeyeceğini düşünüp hapla iğneyle şapkayla uğraşamam diyenler için etkili bir yöntem olduğunu düşünüyorum👍