AyaYlmazYldrm Superisiiiii hastanede gebe oldugunu soylemedinizmi soylediyseniz eger doktorlarin caniniza kasti yoksa zararli birsey takmazlar
Kelebek1_ Superisiiiii şiddetli baş ağrısı sebebiyle ara ara gidip serum taktırdığım oldu tabi parol harici hiç bişey yapmıyorlar aprı kesicisi etki etmiyor artık serum bi tık daha etkili o yüzden anca kesiyor ağrımı bi nebze
sfatma Superisiiiii size zaten çok fazla ilaç veremiyolar gebelikten dolayı evinizde kendininiz atlatabilirsiniz
Superisiiiii Arkadaşlar hastaneye gitmeden önce attım postu tabikide söylücem hamile olduğumu sadece sizlere sordum serum takıyolarmı, taktırmak zararlamı diye daha önce yaptıran oldumu dedim
Mervenur_kcbs Superisiiiii ben 10 hastalıkken hastalanmıştım ateş düşürücü parol birde bulantı ilacı vermişlerdi yani 2 serum takmışlardı hamile olduğunu söyleyince zaten yapabildiğimiz bu başka ilaç yaşamıyoruz falan diyorlar merak etme
Superisiiiii Mervenur_kcbs evet gittim 26haftadayım diye enfeksiyonda olabilir dedi kan aldı serumu takarız sonuç gelsin bakalım ona göre dedi