caglanurr Merhaba ilk hamileliğim acemiliğime verin 18+6 hamileyim ama bebeğin hiç hareketini hissetmedim normal mi yoksa bebekte bi sıkıntımı var doktor randevuma daha 1 ay var ama içim hiç rahat değil
Meriwa caglanurr binde birler 18 de hissetmeye başlar canm normalde 20 den sonrası beklenir açıkcası 25 ine kadar da yolu vardır internetden araştırırsanız görebilirisniz
Mlk-clk Ygtbsr normal canım 😍 24.haftaya kadar yolu var hissetmemizin içini ferah tut. Zaten tekme olarak değil pıt pıt diye bi iki vuruşları oluyor 😌
caglanurr Mlk-clk hahahh valla bende ilk böyle direk tekme atarsa diye korkuyordum bi an çok korkarım felan diye düşünüyordum
caglanurr Mlk-clk ya bide linçleme ama sigara kullanıyorum herşeyi onu bağlıyorum ondan sanki hareketini hissedemiyormuşum gibi geliyor
Mlk-clk caglanurr Estağfurullah haddime değil linclemek 😊 bence o konuyu doktorunla konuş bazıları günde 1 2 tane içmeye izin veriyormuş ama inşallah bırakırsın 😍
Eliff66 caglanurr canım benimde 17+6 ilk gebeliğmde degil ama hala bende hissetmiyorum çarşamba günü kontrolüm vardi sordum doktora daha erken dedi ınslah en kısa zamanda hissederiz bebislerimiz
caglanurr Cansucasalin çok sağol canım benim ya sigara kullanıyorum ☹️ ondanmı oldu diye düşünüp duruyorum