Ysmn_11 İlk bebeğim 1 buçuk yıl üzerine oldu,bende deli gibi istedim,herşeyi denedim,ağladım Rabbime yakardım,rüyalarımdan çıkmadı,uyku arasında dahil bebek düşündüm.En sonunda eşim ile birlikte test yaptıralım dedik,eşimin her şey gayet normal ama benim hormonlarda ufak dengesizlik çıkmış doktor bana hemen olmayabilir,bekleyemem dersen tedavi edelim ama belki şu an hamilesin dedi çünkü adetime bir kaç gün kala lekelenmem olmuştu..büyük sevinçle doktora gidip bunları duymak beni yerle yeksan etmişti ve o gece ağlamaktan helâk olmuştum..Deli gibi adet sancılarım oldu aynı gün,aha dedim işte geliyor adet oluyorum,iyice psikolojim bozuldu sürekli ağlıyordum.Sonra içimden bir ses kalk test yap dedi son testim kalmıştı evimde,yaptım ve o da ne 2. çizgi beliriyor😢3 yıl geçti hala aklıma o an geldikçe duygulanıyorum.Meğer doktor bana onları söylerken hamileymişim haberim yok..
Şimdi ise 2. ye hamileyim aynı dediğiniz gibi hiç beklemiyordum,süpriz oldu diyenlere imrenirken aynı durumun içinde buldum kendimi,tedbirlerimize rağmen hamile kaldım.
Demem o ki her nasip vaktine esirdir,bunları uzun uzun anlattım,sizede ümit olsun.Dua edin sadece içten dileyin Rabbimden.Ol diyor ve oluyor..