Selam kızlar. Cuma gününe Memik Karaküçük’ten randevu aldım 37. Haftamdayım. Doğumu şehir hastanesinde düşünüyorum özele gereksiz tonla para yatırmak yanlış geliyor üstelik bu zamanda… Fakat doktor bulamıyorum Murat Afşin Turhan’i çok duydum ancak ondan da randevu alamıyorum uzun süredir. Memik Karaküçük diye bir doktordan 10 temmuza randevu buldum ve aldım tanıyan memnun kalan vs var mı aranızda? Veyahut şehir hastanesinden doktor önerisi olan?