MiraysMom benimde geçen hafta 3 gün boyunca çok şişmişti,2 yastığı üst üste koyarak ayaklarımı uzatarak oturuyorum,yürüyüşlerimi 15 dk.ya düşürdüm,ekmeği azaltmak ve protein ağırlıklı beslenmek çok önemli,2. Güne iniyor şişlik.gün içinde çok ayakta kalmamakta çok önemli,sağ tarafa yatmayın veya sırt üstü yatmanız gerekirse bile,rahimdeki toplardamara baskı yapmayacak şekilde hafif sola meyilli yatın.