Ayca6868 23 haftalık gebeyim çok çok açık pembe leke gelmiş pede sizce normal mi idrar yolu enfeksiyonum vardı ilaç kullanmıştım ama geçtimi bilmiyorum doktorumu aradım ama açmadı mesaj attım yazmasını bekliyorum sizin bir fikriniz var mi
durununannesii Ayca6868 benimde o haftada kahverengi lekelenmem oldu canım ama bi sıkıntı olması çok şükür
Ylmzelif Ayca6868 Banada doktor fitil verdi ve az önce bu fitille alakalı bir post açtım bir arkadaş kahverengimsi leke gelebileceğini yazmış.
Ayca6868 durununannesii bebeğin başı biraz aşağıda dediydi doktor progestanda kullaniyodum nişan falan mi acaba
Alpay34 Ayca6868 cnm nişan olabilir hemen doktora git benimde öyle oldu önce öyle leke gördüm sırna da suyum geldim erken Doğum yaptım