nur94_ Arkadaşlar ilk defa çok açık kahve rengi akıntım oldu . 7+6’dayım . Düşük tehlikesi olabilir mi araştırmalarıma göre akıntı olabiliyormuş başına gelen oldu mu ne yapmalıyım acile gitmeli miyim ?
Meriwa nur94_ canm yerleşme de olabilir düşük tehlikende olabilir bence acile git bi görün iğne ve ilaç verirler her ihtimale karşılık ihmal etme sakın