Esoo0698 Eşimin sigortası yok ve bende yeşilkarta başvuru yaptım oda 10 güne kadar çıkarmış yani çıkacağı belli bile değil guatırım yüksek çıktı doktora gitmem gerek analık hakkı diye bişey varmış doğrumu bu😕
Meriwa Esoo0698 sanırım daha iyi bilen biri çıkar ama sağlık bakanlığının hattı var arayıp sorun bence kaçtı tam bilemiyorum allah yardımcınız olsun
Sinemarslannnn Esoo0698 gebeysen evet özelde analık hakkı kapsamında indirim alıyorsun ben aldım çünkü
Esoo0698 Meriwa Aylık 89.90 TL paralı sigorta var onu düşünüyoruz ama analık hakkı hakkında hastanede fiş alma yerinde oturan kişiler biliyormuş
Kuzeymasal Esoo0698 tabiki tüm devlet Hastanesi, sağlık ocağı her yer size hizmet veriyor☺️ İçiniz rahat olsun
Ayssima Esoo0698 canım benim sigortam yok annelik hakkından faydalanıyorum sigortalı gibi karşılıyorlar devlette gecerlimi bilemiyorum ama
Esoo0698 Kuzeymasal Çok sevindirdiniz benii o kadar araştırdım kimse kesin bişey demedi sağlık ocağı baktı ama hastane bakarmı diye tereddüt ediyordum 😊 Hemen gidicem hastaneye😊
Esoo0698 Ayssima Evet devlette geçiyor dediler ama bilemedim sadece doğum bölümü geçerliymiş ama benim dahiliyeye gitmem gerek guatırım yüksek çıktığı için acaba oda geçerlimidir araştırmak lazım