Senoss_shnn Kızlar normalde kasıklarımda sancım var birkaç haftadır ama bugün belimle birlikte ağrımaya başladı ve arada batıyor gibi bir ağrı giriyor kasıklarıma sizce doğum sancısı olabilir mi 🤔
Baharuras1321 Senoss_shnn kuzum ben 2 gündür ağrıdan öldüm bugün gittim nst de sancı yok dediler ama 3 cm açıklık varmış nişan da geldi şimdi kendi hastaneme gidiyorum eve geldim dayanamıyorum belime kasığıma vuruyor
Senoss_shnn Baharuras1321 bende Nişan yok ama kasıklarım ve belim adet olacakmışım gibi şiddetli ağrıyor bugün anlamadım hastaneye gitsem mi bilemedim