Bir yaşa kadar kullandım annemin evinde.. kendi evimde ahşap beşik olunca taşımak olmuyordu.. orada da çok işime yaradı, hangi odaya gitsek orada yanımdaydı kızım. Memleket çok sıcak olunca bizim.. bir yaştan sonra kuzu yatmak istemedi sıcak geldi sanırım ☺ sadece dönmeyi öğrenen çocuk düşebilir kolayca, kemeri kullanmaya dikkat edilmeli.