merhabalar hanımlar bugün 24 hafta olduk tam ama karnımda aşırı şekilde deri döküntüsü olmaya başladı bebe yağı kullanıyorum her duş sonrası bebeyagı deri döküntüsü yaparmıki nemlendırıcı adı altında kullanıyorum ama yoksa ben catlıyormuyum benım gibi olan varmı yardım please