Zelihafirat Merhaba, doğum şeklinize karar vermek size kalmış ama şunu söyleyeyim ben ilk oğlumu 40. haftada doğurdum, 2.900 gr. doğdu ve hastaneden çıktığımızda 2.750 gr.dı. Ve son iki ay günde 3-4 yumurta yiyordum,bebeğe kilo aldırır demişti kontrollerini yapan ebem, buna rağmen kilosu böyle oldu. Yani biz ne yaparsak yapalım olmayınca olmuyor, kendinizi suçlamayın. Psikolojik olarak iyi hissetmek hem doğumda hem doğum sonrasında sizin ve bebeğinizin sağlığı için çok daha önemli.