Meleklk Kızlar 15 gündür bebegim yoğun bakım da yatıyor bebegim de enfeksiyon çıkti anne sutu ve mama alınca kusuyor şuan damardan besleniyor enfeksiyonnda azalma yok benim gibi böyle durum yaşayan var mı ne kadar sürede duzeliyo duzeliyo 😒
Angelada Hastane özel mi yeğenim için kanında mikrop cıktı dediler bayağı yattı biz de başka hastaneye götürdük kanında bişey çıkmadı özeller bazen sigortadan para almak için yapiyor cnm.kaninda mi enfeksiyon.