Tugce1450 Arkadaşlar aranızda efermag kullanan varmı? Normalde mıpde bulantısı ve kamplara ıyı geldıgı yazıyor fakat bana tam tersi etki yapıyor ve benım mıgdemı cok bulandırıyor ayrıca aniden karnıma sancı yapıyor? Benim gibi olan varmı?
Meriwa Tugce1450 magvital kullanıyorum ben cnm suda eriyen bende olmuyor ama doktorum yemeklerden sonra iç dedi bulantı gibi şeyler yapabilir demişti bana nasıl kullanıyorsun
Mimarhanim Tugce1450 ben efermag kullaniyorum ama tok karnına. Açken bulantı yapar demişti eczacı. Ayrıca canım bu ilaç tuvaletede götürüyor. Belki ondan karnını sancılandırıyordur.
G_A45 Tugce1450 bende üç gün oldu baslayalı rahatsız edıcı durum yaratmadı tok karnına al bence bende tok karna alyrm doktorum öyle dedı