dilaraserdar Malum kadın dogum doktorları kadar çocuk doktoru da çok mu çok önemli.. Doğumuma da çok az kaldı.. Balıkesir / Edremit civarında Allah korusun bi rahatsızlığı olduğunda veya genel kontrolleri için hangi çocuk doktoruna çocuğunuzu götürüyorsunuz???
Duyguu32 dilaraserdar Serotonin şükür siz hamilelik sürecini bitirmiş olmuşsunuz sanırım bende bu hafta bitince de progesteron a devam ederim galiba😟 sizinde bundan sonrası sıkıntı olmaz inş Rabbim hepimize sağ salım bebeklerimizi kucağımıza almayı nasip etsin inş