Canimannem Merhaba hanımlar. Haftamda hunilesme ve 1cm açıklık nedeniyle serklaj oldum. Simdi 28+4üm . Mesanemde 2 kez anlık baskı hissi oluştu. Cok tedirgin oldum açıkçası. Ne olduğunu anlayamadim. Sanki idrarım anlık cikacak gibi oldu ve aci olmasa bile anlik refpeks oluşturdu bende. Ekstra serklajlı oldugum icin daha fazla korktum. Bu durum normal mi, yaşayanlar var mi, bu haftalarda normal mi? O anlik baski harici baska olumsiz bir sry olmadi. Agri sanci vs… 😐
Dzeyy Canimannem bendede oluyor arada canım serklajla bi alakası olduğunu sanmıyorum bende serklajlıym . Muhtemelen idrar torbasına ani baskı yapıyor bebiş ondan oluyor alıştım ben artık 😊
Canimannem Dzeyy Gerçekten mi ? Su an beni cok rahatlattin ❣ O kadar korktum sana anlatamam , birden ter boşaldı bedenimden. Ne olduğunu anlayamadim. Anlik aşırı bi baski oldu, oluyor yani sende de 🙏🙏 30. Haftayi görsem rahatlayacağım biraz.
Dzeyy Canimannem kokrma allahın izniyle görürsün merak etme valla bendede 27 28. Haftadan itibaren oluyo ara ara bazen çok yorulduğum zaman oluyo bazen normal otururken bile oluyor böyle sanki tam idrarımı yaptığım yerde tekme yemiş gbi oluyorum böyle idrarımk kaçırcak gbi oluyor ama tuvalete gidince çok fazla yapmıyorum doktorumada sormuştum bi sıkıntı yok demişti muhtemelen dediğim gbi idrar torbasına baskı yapıyor anlık ondan öyle oluyor sen yinede için rahatlatmak için doktorunada sorarsın
Dzeyy Canimannem ne demek canım rica ederim içine korku salma dinlenmene bak kendinş yorma allahın izniyle hiç bişey olmaz sağlıklı sıhhatli bir şekilde zamnında kavuşuruz bebişleirmize ♥️ rabbim evlatlarımızı bize bağışlasın bol bol dua et ♥️