Merhaba anne adayları 27haftadayım birde 2buçuk yaşında oğlum var kendimi çok yorgun ve halsiz hissediyorum hergün aynı geceleri uyuyamamaktan gündüzleride çok halsiz ve sürekli uykulu olmaktan sıkıldım oğlumlada istediğim gibi ilgilenemediğim için psikolojimde aşırı bozuldu benim gibi olan varmı acaba enerjik hamileleri çok kıskanıyorum şu sıralar ben niye öyle değilim acaba hee bide bütün eklemlerim kollarım bacaklarım ağrıyo benim gibi olupda iyi olan ilaç kullananlar varsa yazarsanız sevinirim