Bernagokhan Kızlar 2 hafta ya kadar çok hareketliydi bu hafta sadece dönmelerini hissediyorum. Normal mi sizce
Meriwa Bernagokhan bi benimki mi cok kıpırdak 🤦♀️ Of doğunca nasıl bi cocuk beni bekliyo cok merak ediyorum
Samiye_filiz Meriwa benim de oyle ama erken gelme riskimiz oldugu icin tedavi görüyoruz ve hareketlerde azalma oldu tabi yoksa belli ediyor şimdiden yaramaz bi cocuk olacağı doğduktan sonra 😆😆🙋
Meriwa Samiye_filiz valla 34 deyim hala kıpırdak maşallah hiç aklım bi gün cocuk neden kıpırdamadı demedim evhamlanıp hast götürmedi beni 😄 iyi bişey mi kötü bişey mi bilmiyorum 🤦♀️ Sağlıklı olsunlsrda bizde erken doğuma dair bişey yok ama bana erken doğurcakmışım gibi geliyo 🤣
Jiji-m Kizlar bizde 33 haftaligiz bebegimde degisik haller var birde sag taragima bazen bicak sapmasi gibi agri giriyor kasiliyorum nefesim kesilir gibi oluyor geciyor acaba dondumu basi asagiya nasil anliycam neden oyle oluyor normal mi ? Sizede oluyormu?
Samiye_filiz Meriwa aynen bende öyle hissediyordum ki gerçekten öyle düşünmemek gerekiyomus yoksa korktuğun basına gelir derler ya öyleymiş cidden Allah yardımcımız olsun inşallah sag saglim kazasız belasız kucagımıza almayı nasip etsin rabbim hepimize benim de 33 hafta 3 günlük oldu
Akduygu 34 üz baya azaldı hareketleri ama hareket ediyor sonuçta takip ediyorum sürekli yeri dar olduğu içinmiş sanırım
Saadetctk Bernagokhan bende de oyleydi korkulacak birsey yok bundan 5 hafta sonra yerinizde bile zor oturacaksiniz valla.. kötü düşünmeyin canim
cptrhb Bernagokhan Evet bugün okudum daha 30-32 haftalar arası en haraketli dönemmiş. Sonrasında haraketleri azalıyormuş yeri daraldığı için.