Esen06 valla lekelenme kahverengimsi bi renk bile görsen doğru doktora ben 2 ay adet olcakmışım gibi hissettim bende kasık ve karın ağrısı olmazdı belim ağrırdı adet dönemimde hatta senin gibi düşük tehlikem mi var gibi kendimi cok sorguladım int cok okuyup araştırdım valla olmadı da öyle bişey sadece bebek rahim ağzına yakın yani daha aşağıya tutunduğunu öğrendim hemen bişey yapsam belim kopardı