NassLi Merhaba kizlar , 22+5 deyim. 20 haftadan bu yana ödemim oluyordu. Ama bubgun her iki ayağım da çok fazla şiş. Çok korkuyorum var mı böyle bir şey yaşayan
tuubaeylulanil NassLi canım bi idrar testi yaptır benimde bı anda şişmeler olmuştu idrarda protein pozitif cıktı sınırda cıktı hatta için rahat etsin diye sağlık ocaklarıda yapıyor onu yaptır derim
Wonderanne NassLi galiba sıcaklardan canım benim 20lerdd bacakta vardı 32den beri ayaklarım sis 37 olduk derim çatlamak uzere
NassLi tuubaeylulanil pazartesi doktor kontrolüm var. Hemen soyliyeyim. Başka bir belirtin olmusmuydu canm. Tansiyonum 12 e 5 çıktı simdi
tuubaeylulanil NassLi bende tansıyon yoktu ama tansıyon idrar testı ve ödem bu üçüne bakıyorlar inşallah senin idrarda protein negatıf olur benım pozıtf cıktı ama tansıyon ödem yok dıye sorun yok şimdilik takıp yapalım dedi
Sebi9590 NassLi idrar tahlili fe verdim şukur normal cikdi ben fazla oturmaya falan bağladim artik masaj yapinca gecti ayagimim şişi😕
NassLi tuubaeylulanil ay Allah korusun. Sanki düşündükçe daha çok sisiyorum. Hemen yarın olsunda doktora gdieyim