Ayseyucel33
canım öncelikle Allah sana bebeğine ailene uzun sağlıklı huzurlu ömürler versin 💎💖 benimde 24 temmuzda suni sancı ile doğumum başlicak nst de sancım 20,çıktı az tabiki ama doktorum gün verdi çatı, yapıldı normale müsait dedi bebek aşağıda falan dedi bende epidural istiyorum bebeğin çıkış anında çok zorlandımcanım birde dikişkerin çok mu kötü acıyor bakabilmek kuru, tutmak nasıl oluyor bebeğin kaç kilo doğdu çok sordum ama beni, de heyecan bastı artık 🤗😁
Estagfirullahhh 🥰 Canım çatın müsaitse ve aşağıda ise hiçç korkulacak bir şey yok daha çabuk doğurursun.Çıkış anı en rahat an aslında suni sancı çekmek daha zor ama kendini telkinle sancılarında ki hemen bitsin zaten çıkış anında uyuşuksun acı yok ıkınma önemli … dikiş kısmı epidural etkisini kaybedince evinde başlıyor acı ama yattıgın sürece sıkıntı yok her tuvaletten sonra batikonlayacaksın acıyor kesinlikle acımıyor diyemem hala daha acısı var ve depend al kesinlikle ben öyle kuru tutuyorum bebeğim 2.920 48 cm doğdu büyük bir bebek değildi ama çatım dardı ve esnekliğim hiç yokmuş , heyecan yerinee kendini motive edersen her şey inan daha kolay doğurunca bitiyor acılar ♥️♥️ Bir avazda sağlıkla al kucagına inşAlllllah kendin iyi ol ki bebek iyi olsun