Aysenurtsr 22 haftaligim, ben de daha net hissediyorum artik. Ama babasi dokununca bir anda duruyor 🙂))
Sevda6767 Bizartik5kisiyiz bende pıhtılaşma var diye iğne oluyorum zaten canım. Şimdiye kadar bi problemimiz yoktu. 10 gün önce gitmiştim o günden beri hiç almamış kilo. Doktorum normal dedi bebek iyi görünüyor dedi ama ben hiç iyi değilim
LivaLiva Bizde 21+3 haftalığız ben hissediyorum ama eşim daha hissedemedi maalesef gerçi ben bile çok az hissediyorum oda sırt üstü yatınca bazende hiç hissetmiyorum ve korkuyorum 😞
Snur94 DenizD hissetmek mi yerimden hoplatıyor bazen bazende kuzuların sessizliği artık çok daha iyi iletişimimiz ama ☺💙
Begmulusoy Bizde bugun 23 olduk 😍 hareketlerini 20. Hafta hissetmeye basladim cok hareketliydi prensesim ama su 3 4 gundur hareketlerinde azalma var ve beni cok uzuyor 😔😔 normal mi acaba boyle birsey yasayan varmi? 😟😳