Angelada bebeğe değil de size zararı olur daha cok, o alacağını alır depoyu boşaltana kadar.. doktorunuz ilaç vermiştir onu düzenli kullanın vahim bir durum olsa zaten yatırırlar sizi damardan ilac verirler endiselenmeyin internetten hastalık vs araştırmayın korkuyorsanız çok boş bilgilerle dolu malesef.