Duygu99 Kizlar aşı oldum 2-3 gün önce dün kolum ağrımaya basladi etkisini yeni göstermeye başladı galiba ve bugün de üzerimde halsizlik vardı ve gözümü açamadım sizlerde de bu oldu mu acaba?
Meriwa Duygu99 canm buz kompresi yap iyi gelir halsizlik yapmadı bende sıcaklardan olabilir o durumun evham etme sen
1zeynepelif Duygu99 canım aşıyla bi alakası olduğunu sanmam halsizlik için tansiyon ve kanına baktır bence. Bende de 3 4 gün sürdü kol ağrısı sonra geçti ama bitmeyen bi yorgunluk hali ve halsizlik var tansiyonum çok düşüyor benim
Duygu99 Meriwa hmm anladim canım yok evham yapmiyorum da şükür hamisligim çok rahat geçiyor birden böyle bi durum olunca acaba aşıdan mi ddim 🙂
Hazal2020 Duygu99 ben olduktan 2nci gunun gecesi sizladi agridi hafif soguk kompleks yap cok iyi geliyor 3 4 gune kolumu kaldirip indirmemde dahil gecmisti ben cok zorlugunu yasamadim bir kac gune 2.dozunu vurulcam
Duygu99 Angelada hmm ben ilk küçük hareketini 21 de hissetmistim 25 e kadar yolu varmış canim ilk gebeliklerde kötü düşünme sende 1 2 haftaya hissedersin inşallah canım