Kızlar 2 gün oldu doğum yapalı bu ikinci ama ilk böyle değildi ağrılarım hiç geçmiyor hastanede iyiydim ağrı kesicilerden eve geldim ağrılarım çoğaldı bide yaz günü ayaktan usuttum sanırım karnım gaz doluyor ama çıkmıyor idrar yaparken felaket yanıyor doktor parol vermiş hiç bı işe yaramıyor lütfen önerilerinizi bekliyorum