Hannee merhaba, benim yerleşme kanamam olmuştu 11 gün sürdü sonra bitti 4 haftalıkken öğrendim bebeğimi şimdi 7+2 deyim. Kanama bitsede doktorum kullanmamı söyledi. 3 haftadır bende vajinal yol ile sabah akşam progestan kullanıyorum. Çok fazla bel ve kasık ağrısı yaşıyordum uykudan uyandığımı biliyorum. Son 2-3 gündür ağrım arada oluyor. Bebeğin yerine yerleşmesi ile de ilgili bir durummuş ağrı olması ve rahmin genişlediği için. Rabbim hepimizin yardımcısı olsun🐣