Selamun Aleyküm hanımlar şimdiden söylüyorum biraz uzun olabilir. Ne zaman gelecek diye diye son haftalarda stresle beklerken 15 saat sonra sancidan sonra gelen minnakım bal kızım. Evet hanımlar başlıyorum.
Akşam kaynım ben eşim kayınvalidem hep birrlikte balkonda çay içiyorduk bişeyler yiyorduk. Hiç bir belirtim yoktu ne ağrı ne sızı ne de başka bişey. Hatta bunun üzerine kayınvalidem sen bu akşam da doğurmazsın dedi. 🤣🤣 Neyse saat 1 de yattık ve ben saat 2 de hafif hafif ağrılarla uyandım. Çok fazla ağrım yoktu. Eşimi uyandırmadım bı süre panik olmasın diye. Saatler geçtikçe ağrım arttı sürekli tuvalete gitmeye başladım. Adet ağrısı gibi ağrılarım başladı sürekli değil bir girip bir çıkıyordu. Sabaha karşı artık eşimi uyandırdım. Kayinvalidemle altlı üstlü oturuyoruz , eşim annemi de aradı ve annem geldi. Duşa girdim. Sıcak suyla yikandım ve eşime masaj yaptırmaya başladım. Gittikçe ağrılarım artıyordu ve akıntım çok fazlalaştı. Sabah duş aldıktan ve biraz evde gezindikten sonra hastahane ye gittim. Açıklığım daha 1 cm olmuş ama benim çok ağrım vardı. Bu konularda da acı eşiğim çok düşüktür . Beni evi gönderdiler Eve geldik ben yine duşa girdim. Sıcak suya oturdum. Biraz da olsa rahatlatıyordu beni. Duştan çıktıktan sonra arada bı su geliyor gibi bişey oluyordu ama şu mu idrar bı anlayamıyordum. Öyle bir eşiğe geldim kiartik eşime özele gidip sezeryan olayım diye yalvardım resmen. Özele gittik ve fiyat belirledik kendi annem de beni sürekli arıyor ve sezeryan olma gibisinden benimle konuşuyordu. En son eşimle konuşmuş olacak ki annemi almaya gittik ve beni vazgeçirdi ama ağrım çok artmıştı ve normal doğurmak istemiyordum . Annemi aldıktan sonra eve dönecektik annem bı hastahaneye uğrayıp baktiralim bir daha dedi. Hastaneye geldik ve suyunun sızıntısı olduğu söylendi. Benim suyum birden gelmedi az az geldi hanımlar.
Ve yatışımı yaptılar. Ağrıdan ne yatabiliyor ne de yuruyebiliyordum. Resmen bağırıp bağırıp duruyordum sadece 😂 saatler geçti mat ye bağlıyorlar bebeğimin kalp atışlarını dinliyorlar. Ağrılarım çoğaldı ve ben öyle duruma geldim ki son kez annemi görmek istiyorum diye ebeden rica ediyorum. Ne ricası resmen bağırıyorum 😂😂 sonra annemi doğum hanenin kapısına getirdiler anne dedim yapamıyorum yaparsın annecim evlat öyle bir tattir ki hatta bı kaç tane daha yaparsın dedi canım annem ya ama o an duyuyorum ama algilayamiyorum tabi. Her neyse benim açılmama bakıldı acilmam tam olmuştu 8 9 cm olmuştu ama bebek tam kanala yerleşmemişti o yüzden ikınarak onu kanala indirmem lazımdı. Sonrasında bana ikinabilmem için koldan bir iğne yapıldı ve dizlerimin üzerine çöküp istemsizce ikinamaya başladım bağıra bağıra ama nasıl bağırma annem ve kayınvalidem sesimi duymuşlar yani 🤣🤣🤣🤣 ikinmam geldiği için çatala yattım ve ebe elini sokup baktı ve ağrı çok gelince ikinmam gerektiğini söyledi bizle irtibatta kal dedi. Bende ebelere uymaya çalışıyordum ama biraz zorluyordum 😂 şimdi ikinmam arttı sancım da geldi ve yanda demirler vardı her sancı geldiğinde bağırarak ikiniyordum ebe bana kakani yaparmış gibi dedi. Ben ikinirken bağırıyordum ve bana bağırma aşağı ve gücünü dedi ebe. Bende öyle yapmaya başladım. Bir kaç kere ağrı gelince ikindim ama çok zorlaniyordum. Ebe bana hadi c dedi yaparsın az kaldı biraz daha güçlü dedi 3. Ebe de başıma gelip hadi cnm hadi bak yaparsın sen diye bana gaz vermeye başladı. Sonra evet kafası gözüktü dedi çok saçlı hadi bak çok güzel saçları var diye gaza getiriyorlar kafası geldikten sonra ıkınma dediler çünkü omuzunu falan biz cikarticaz dedi ıkınma sonra bebeğim geldi birden. Ve kucağıma koydular bı ağlama sesi aman Allahım böyle güzel bir ses yok. Ebeye çok güzel ağlıyor dedim🥰🥰 oda afersin sana ya normalde insanlar neden ağlıyor der sen çok güzel ağlıyor dedin dedi bana. Sonrasında plesantami çıkardılar içimde de bir parça kalmış galiba onuda elini sokup aldılar. Benim için çok zorlu bir süreçti. Hatta yani psikolojim bile bozuldu doğumdan sonra diyebilirim size ama hamd olsun lohusalık hassaslığı herhalde şuan gayet iyiyim. Plesenta dan sonra dikiş atıldı ebe sordum ama söylemedi sadece üç katman atılacağını söyledi ama baya dikişin var herhalde uyuşukluk gitmisti o yüzden canım acıyordu tekrar igne yapıp dikiş atıldı. Çok şükür üzerimi giyindirdiler ve bebeğimi yarım saat emzirdikten sonra odaya aldılar bir gece kaldım ve çıktım. Çok zor bı süreç gerçekten ama ona baktıkça zorluğu kalmayan bı süreç onu veren Allah’a hamd olsun.. Şimdi yanımda yatıyor. 4 günlük oldu teyzeleri. 😊😊😉💕 Bol bol dua edin yürüyüş yapin. Spora yapın bunlar onemli. İnşirah suresini okuyun. Tebbek suresini okuyun. 😉😊😉😊 Işte böyle hanımlar bi sorunuz olursa cevaplarım.💕💕💕💕💕💕💕💕💕