Hanifee1273 Keremim15 ayy ben daha gitmedim ama düşünüyorum şehir dışından yeni geldim 33 haftalığım . Hangi doktora gidiyorsunuz siz ücreti nedir 😇
Drn-Brc Keremim15 doğum ücretlerini öğrendiniz mi ? Ben hastaneden pek memnun değilim aslında gereksiz pahalı
Drn-Brc Keremim15 bende neslihan hanıma gidiyorum kendisinden cok memnunum ama telefonlara asla dönmüyor size de öyle mi ?