Ya biraz özel olacak ama 😐bugün 13+4 deyiz. Bikaç gündür vajinamda böyle ayrılıyomuş hissi oluyo batma gibi bişey. 4 gün önce lekelenmem olmuştu progestan kullanıyorum ama ağızdan. Alakası var mıdır acaba ilaçla yada akıntı olmasıyla ? Bu arada ondan sonra lekelenmem de olmadı.