Eliftmzkrkmz Sema3535 bende 37+2yim. Ayakta duramıyorm iyice belime ağırlık çöküyo. Az kaldı direnelim😊
aysehifa4 Sema3535 artık bel ağrısı olurmuş bennde 37+2’yim bel ağrısı karna kasığa doğru yayılıp doğum sancısını başlatacakmış
Busbus94 Benimde sol böbrek ve bel ağrısı var çok sancıyor doğum sancısı mı acaba diye merak ediyorum sizce ne
Sema3535 Busbus94 ayyyy hiç bilmiyorum ki ben bel ağrısı değil direk kambur geziyorum belimi dikkeştireyorum 😭😭😭😭😭 Allah yardımcımız olsun ya doğcaksa doğsunlar valla anneye bu kadar eziyet olmaz canım 😂