damlazorluysal Marazin_annesi aman bırak doktor ne derse o olsun kurcalama çıkamıyoruz işin içinden😂😂😂
Marazin_annesi damlazorluysal hiç sorma yha kurcaliyoruz ama cikamiyoruz 😂😂 Diktir söylenip bana kaç aylık olduğunu sorucam bu hafta valla merak ettim göbek önde gidiyom sanki on ayligim 😂
Marazin_annesi damlazorluysal maraz istiyodu eşim ama anlamı kötüymüş iyuzden bizde baran olsun dedik ordan ismi degistrmyrm
Aryamomy Marazin_annesi tamamen 7.ay dolmuş oluyor 8.aydan gün alıyorsun yani mesela 8.ayının 1.gününde oluyorsun
Marazin_annesi damlazorluysal evet bende marazali olsun istedim aslında eşimin adida Alican ya onunda adını tasisin istedim ama olmadi… baran ismide Kürt ismi gibi 😂 ama olsun eşime bisede diyemiyorum ismini degstrlm desem kızıo sanki kendi dogurcak 😂🤭
damlazorluysal Marazin_annesi Yok ya Baran ismi güzel bence hem şimdi ne isimler duyuyoruz Baran ne ki🤷🏻♀️
Marazin_annesi damlazorluysal bidaki hafta sekiz ayına giriyirmusum 😂 ozaman dört haftami kaldı dogumuma 😂😂
Berfin_kycn Marazin_annesi 7,5 oluyor al bak bu attığım doğru 🥰ben 36. haftama girdiğimde doktorum 9. ayın içine girdin artık demişti