Tugba1313 bol bol dua edin elden başka bişey gelmez benim bebeğime de talipes yani yumru ayak teihisi kondu dün gittiğimde doktor ayakları normal görünüyor ama yiemde doğuma kadar beklemek gerekiyor dedi bol dua Allahtan gelene yapacak bişey yok duadan başka canım