Merhaba canlar..Duanıza ihtiyacım var nolur boş geçmeyin.40+1 oldum bugün kontrolde doktor çarşambaya kadar gelmezse suni sancı olmadı sezeryan yapacak kendi sandım gelsin istiyordum olmadı lütfen dua edin çarşambaya kadar kendi sancım gelsin normal bi şekilde doğurayım hep normal istedim şartlandım sanırım sezeryandan çok korkuyorum rahatlamaya ihtiyacım var kesileceğimi bilmek ürkütüyor sanırım yardımcı olur musunuz🥺