busraburcak KubraKocak canım sütün yeter kimseye aldırma zaten zeytin kadar midesi var bizimde geçmedi sarılığımız 15-16 güne kadar meğer anne sütü sarılığıymış hiç korkma sakın
busraburcak KubraKocak uyandırmak için de bizimki de asla uyanmıyordu bende altını açıyordum hem bezi değiştiriyordum uymuyordu emziriyordum ama 2 saati beklememeye çalış kuzum
busraburcak KubraKocak sütümü sağıp verdim hep bu arada sütün varsa en iyisi sütün eğer yoksa mama ver canım biberonla besledik bizde hem meme hem biberon ama sütümü verdim hep
Emk5341 KubraKocak altını aç. Ayaklarını gıdıkla. Burnunu sık. Uyanır muhtemelen. Aşağıda birisi güneşe çıkar demiş ama dün doktorum ilk 6 ay güneşe çıkarmayın dedi. Tabii yine de sen bilirsin.
Medas Bol bol emzir sütün yetmezse kaşık biberonla mama ver ben öyle yaptım. Biberon değil de kaşık biberonla verdim sıkıntı olmadı çok şükür