Merhabalar arkadaşlar bebeğimin boynunda 1 tur kordon vardı bugün gittiğim kontrolde kordonun 2.tur dolandığını ve boğazını sıktığını öğrendim. Doktorum 35. Haftanın sonunda alabileceğini söyledi. Bu haftada doğup bebeği küvezde kalan var mı ? Ya da ne gibi sorunlar yaşayabilirim ? Şimdiden teşekkür ederim.