Berra20 ben 3 3.5 saat kendi arabamızla yolculuk yaptım 45 dk 1 saatte bir durduk 5 10 dk yurudum ama ynede ayaklarım cok şişti belim ve kuyruk sokumu agrısı zaten vardı iyice şiddetlendi imkanın var ise kendi arabanla arkada yatarak git o bile zor oluyor ama otobusten iyidir