Cesaretinize hayran kaldım😳 bende çok yaş olmasın istiyorum ama 2 yaşını doldurunca düşünüyorum kardeşi. Ama sizin adınıza sevindim hemen olmuş ne güzel. Ben yaşamadım ama Arkadaşım 6 aylık oğlu varken hamile kaldı. Biraz sıkıntılı geçiyo gebeliği. Zorluk olaraksa, oğlunu sütten kesmesi gerekti onun zorluğunu yaşadı, hem bebeğiyle ilgilenip hem hamilelik sıkıntılarını yaşayınca çok yoruluyo enerjsi bitiyo dinlenemiyo vs. Ama tabi o istemeden hamile kaldı. Siz isteyerek kaldığınız için belki sizi etkilemez bu sıkıntılar. Tekrar tebrik ederim☺